من یه زنم...

به تو میگن جنس قوی ؛ به من میگن ضعیفه
ولی یادت باشه
همین قوی ها ۹ ما تو یه وجب از وجود همین ضعیفه شکل گرفتن !

به تو میگن شیر مرد ؛ به من میگن ضعیفه
... ولی یادت باشه
همین شیر مرد ها ۲ سال عصاره ی همین ضعیفه رو مکیدن که شدن شیر مرد !

ضعیفه ای که ۹ ماه درد میکشه تا من و تو رو به دنیا بیاره و تربیت بکنه تا بزرگ بشیم و تحویل جامعه بده ؛ ضعیف نیست
یه جواهره که باید رو چشممون ازش مراقبت کنیم
نظرات 3 + ارسال نظر
نیروانا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://nirvana18.blogsky.com

من میام وبتومیخونم وگهگاهی نظرمیذارم این خیلی نامردیه که نیای وبموبخونی ونظربذاری.لینکت کردمالینکم نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رویا یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

وبت خیلییییی خوبه حالا اگه ایشالا ی وب ساختم لینکم میکنی؟؟؟؟؟

مهران پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://tahmandeeshg.blogfa.com

واقعا از این ژستت خوشم اومد !!!!! عالی بود خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم به منم سر بزن !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد